مرمریت مشکی مارکوینا

سنگ مرمریت مشکی مارکوینا یکی از سنگ های جدید و لوکس سال‌های اخیر می باشد که توانسته به محض ورود به بازار، جایگاه و سهم بزرگی را از آن خود نماید. معدن سنگ مرمریت مارکوینا مربوط به غرب استان اصفهان شهرستان چادگان می باشد.

یکی از بارزترین خصوصیات سنگ مارکوینا زمینه مشکی این سنگ می باشد که با خط های ظریف سفید و گاهاً زرد رنگ، خود را از بقیه سنگ های مرمریت مشکی متمایز می کند.

اغلب طراحان و سازندگان به دنبال سنگ هایی هستند که زمینه رنگی کاملا مشکی داشته باشد تا بتوانند در طراحی های خود استفاده کنند. سنگ مرمریت مارکوینا تقریباً مشابه سنگ مرمریت خارجی نرو مارکوینا بوده ولی با این تفاوت که قیمت بسیار مناسب تری نسبت به نمونه سنگ های خارجی آن دارد. همین مسئله باعث شده سنگ مارکوینا رقیب سرسخت نمونه‌های خارجی باشد.

شفافیت و ساب پذیری و سلامت بالای این سنگ یکی از ویژگی های منحصر به فرد و خاصی می باشد که کمتر در نمونه های مشابه می توان به آن اشاره کرد.


ویژگی های سنگ مشکی مارکوینا

رنگ سنگ مارکوینا معمولاً دردو سورت کم رگه و پر رگه فرآوری می‌شود. البته زمینه رنگی همه سنگ های مارکوینا مشکی بوده ولی گاهی این زمینه رنگی مشکی می تواند همراه با بور شدن و وجود رگه های سفید و فسیل های سفید رنگ همراه باشد.

وجود خط های سفید و طلایی در سنگ مارکوینا و انتخاب آن یک مورد سلیقه ای بوده، که معمولا می‌تواند زیبایی سنگ را دوچندان کند. این سنگ اغلب به صورت اسلب و ابعاد تایل فرآوری می گردد.

وجود خط های باریک سفید در سنگ مرمریت مارکوینا باعث شده در زمانه فرآوری ازعملیات بوکمچ و فورمچ (دوتایی و چهارتایی، قرینه) استفاده شود تا بتوان در زمان اجرای این سنگ، طرح‌های زیباتری از این سنگ به وجود آورد.

  • براقیت بالای سنگ
  • زمینه رنگی کاملا مشکی
  • قیمت مناسب نسبت به نمونه‌های خارجی
  • سلامت سنگ
  • جذب آب پایین


کاربرد سنگ مارکوینا

  • سنگ فرش واحد های مسکونی، اداری و تجاری
  • سنگ نمای دیوارهای داخلی ساختمان
  • دکوراسیون داخلی ساختمان
  • فضاهای داخلی و نمای دیواره های داخلی

سنگ مارکوینا را به دلیل جنسیت مرمریت نمی توان در نمای ساختمان استفاده نمود. چرا که با وجود زمینه رنگی کاملا مشکی و براقیت بالای این سنگ با وجود آفتاب و نور خورشید می تواند آسیب جدی به سنگ وارد کند.


معدن سنگ مرمریت مشکی مارکوینا

معدن سنگ مارکوینا در استان اصفهان، 80 کیلومتری غرب اصفهان، شهرستان چادگان واقع گردیده است. 

در صورت درخواست استعلام قیمت سنگ مارکوینا فرم زرد رنگ زیر را کلیک نمایید تا درخواست شما برای تولیدکنندگان آن ارسال گردد. و در صورت درخواست مشاهده لیست تولید کنندگان سنگ مرمریت مشکی مارکوینا فرم آبی رنگ زیر را کلیک نمایید تا لیست تولید کنندگان را مشاهده نمایید.

جهت مشاهده آنالیز سنگ مشکی مارکوینا به جدول آنالیز زیر مراجعه فرمایید.


سنگ مارکوینا _ مرمریت مارکوینا _ سنگ مشکی _ سنگ جدید _ نرو مارکوینا _ مرمریت مشکی - سنگ چادگان - قیمت سنگ مارکوینا - سنگ لوح مارکوینا - سنگ پله مارکوینا

تولیدکنندگان شاخص مرمریت مشکی مارکوینا

آنالیز مرمریت مشکی مارکوینا

تخلخلوزنمقاومت سایشیمقاومت فشاریجذب آب
حداقل میزان مطلوبpetty2.52.55000.3
حداکثر میزان مطلوب2.52.8615001.5
مرمریت مشکی مارکوینا

کاربردهای مرمریت مشکی مارکوینا

stone