مرمریت رویال بلک

سنگ مرمریت رویال بلک یکی از سنگ های مرمریت جدید مشکی ایرانی است که دارای زمینه مشکی و خطوط سفید در هم تنیده در آن پخش شده است. معدن این سنگ زیبای مشکی در استان مرکزی شهرستان خمین واقع شده است. در ادامه به معرفی ویژگی ها، کاربردها و مشخصات سنگ مرمریت رویال بلک یا سنگ بلک اند وایت خواهیم پرداخت.

ویژگی های مرمریت رویال بلک:

  • سنگ مرمریت رویال بلک دارای زمینه مشکی و رگه های نازک و پهن سفید است.
  • این سنگ دارای ساختاری متراکم است که باعث ساب پذیری بالای این سنگ میگردد.
  • سنگ مرمریت رویال بلک دارای مقاومت بالا در برابر سایش، خوردگی و فشار است.
  • این سنگ دارای ظاهری زیبا و طبیعی است که بدلیل ترکیبی از خطوط سفید و شکل های متنوع در ساختار آن بوجود می آید.


کاربرد مرمریت رویال بلک:

با توجه به تم رنگی زیبای این سنگ و رگه های اسپایدری سفید که به زیبایی در هم تنیده اند در صورت به کار بردن آن در نماهای داخلی و سنگ کف شکوه و گرمی خاصی به فضا می بخشد.از دیگر کاربردهای این سنگ عبارتند از:

  • سنگفرش داخلی و نماهای داخلی
  • دیوار و سنگ کف لابی
  • قاب و کف آسانسور
  • محیط های اداری، واحدهای لوکس تجاری

به کاربردن سنگهای با رنگهای روشن در کنار مرمریت رویال بلک موجب دو چندان شدن زیبایی آن می شود. سنگ رویال بلک نیز مانند دیگر مرمریت ها در صورت قرار گرفتن در معرض نورخورشید رنگ و ساب خود را از دست خواهند داد.

معدن سنگ مرمریت رویال بلک

معدن این سنگ در استان مرکزی شهرستان خمین واقع شده است.

پیشنهاد میگردد قبل از خرید سنگ رویال بلک به کاربرد و آنالیز آن دقت نمایید. و با کلیک بر روی لیست تولید کنندگان آن سنگ مستقیما و بدون واسطه با تولیدکنندگان سنگ مورد نظر خود تماس برقرار نمایید و خریدی آسوده را تجربه نمایید.

در صورت درخواست استعلام قیمت سنگ مرمریت رویال بلک فرمزرد رنگ زیر را کلیک نمایید تا درخواست شما برای تولیدکنندگان آن ارسال گردد. و در صورت درخواست مشاهده لیست تولید کنندگان این سنگ فرم آبی رنگ زیر را کلیک نمایید تا لیست تولید کنندگان آن را مشاهده نمایید.

سنگ رویال بلک - مرمریت رویال بلک - سنگ مرمریت رویال بلک - بلک اند وایت - سنگ خمین - مرمریت خمین - سنگ مشکی - سنگ جدید - مشکی خمین

تولیدکنندگان شاخص مرمریت رویال بلک

آنالیز مرمریت رویال بلک

تخلخلوزنمقاومت سایشیمقاومت فشاریجذب آب
حداقل میزان مطلوبpetty2.52.55000.3
حداکثر میزان مطلوب2.52.8615001.5
مرمریت رویال بلک
stone