مرمریت تری دی گری

سنگ مرمریت تری دی گری ( 3D Gray ) یا مرمریت سمفونی یکی دیگر از سنگ های مرمریت جدید ایرانی میباشد که دارای تم خاکستری با خطوط اسپایدری سفید میباشد. این مرمریت جزو زیباترین مرمریت های تیره ایران میباشد که تفاوت آن با سایر سنگ ها در طرح سه بعدی آن میباشد. همانطور که از نام این سنگ پیدا است طرحی سه بعدی دارد و در نمای طراحی داخلی ساختمان زیبایی خیره کننده ای دارد .

این سنگ مرمریت از ساب پذیری و جلاپذیری فوق العاده ای برخوردار است و دارای چند سورت است که خطوط سفید در هم تنیده این سنگ با هم کمی متفاوت است . این سنگ یکی از سنگ های پرکاربرد برای صادرات میباشد که به کشور های مختلف مانند ترکیه عراق و قطر صادرات میشود. با توجه به این که دستگاه های ایران به روز شده است میتواند این سنگ در امر صادرات سود آوری زیادی داشته باشد.


ویژگی های سنگ مرمریت تری دی گری

  • مقاومت فشاری نسبتا متوسط
  • رنگ زیبا و منحصربفرد
  • ساب پذیری عالی
  • جذب آب کم


کاربرد های سنگ مرمریت تری دی گری

این سنگ را میتوان در سنگ فرش مشاعات، لابی و سرویس های بهداشتی استفاده نمود. از مهمترین ویژگی های بارز این سنگ مقاومت فشاری بالا و جذب آب پایین میباشد. در نتیجه میتوان از این سنگ برای سرویس های بهداشتی و حمام و اماکنی که نفوذ آب و همچنین تردد زیادی دارند استفاده نمود.

این سنگ به دلیل طرح جالب و سه بعدی خود توانسته است تقاضای بالایی را در بازار ایجاد کند. بهترین طرح ها را در اماکن و هتل ها سنگ های بوک مچ و فور مچ تری دی گری ایجاد میکند که جلوه بسیار زیبا و سه بعدی ایجاد میکند. تری دی گری یکی از سنگ هایی است که اسلب طرح بوکمچ و فورمچ آن بسیار زیبا است.

این سنگ در تمامی ابعاد هم فرآوری میشود و اسلب آن نقش و نگار خیره کننده ای دارد. این سنگ جزو سنگ های لوکس قرار دارد و همیشه مورد توجه معماران و سازندگان بوده است. این سنگ تقریبا در تمامی فضاهای داخلی ساختمان کاربرد دارد.

معدن سنگ تری دی گری

معدن این سنگ در منطقه بوانات در استان فارس واقع است.

تیریدی گری - تری دی گری - تیری دی گری - سمفونی - سنگ جدید - سنگ سیلور - مرمریت جدید - سنگ کف - سنگ پله - فرشی - سنگ راه پله - سنگ راه رو - قیمت تیریدی گری - قیمت تری دی گری - اسلب تیری دی گری - اسلب تری دی گری - بوکمچ تری دی گری - فورمچ تیری دی گری - بوک مچ تیریدی گری


تولیدکنندگان شاخص مرمریت تری دی گری

آنالیز مرمریت تری دی گری

تخلخلوزنمقاومت سایشیمقاومت فشاریجذب آب
حداقل میزان مطلوبpetty2.52.55000.3
حداکثر میزان مطلوب2.52.8615001.5
مرمریت تری دی گری

سنگ‌های مشابه مرمریت تری دی گری

    stone