لایم استون کرمانشاه

سنگ کرمانشاه از خانواده سنگ های لایم استون است که این دسته از سنگ ها اصولا بدلیل آهکی بودن جذب آب بالایی دارند. سنگ کرمانشاه دارای رنگی روشن مایل به سفید و در بعضی مواقع هاله های تیره در آن دیده می شود. رنگ سفید، یکدست بودن و همچنین قیمت مناسب نسبت به سنگ های مشابه این سنگ را در زمره سنگ های پر فروش قرار داده است.


ویژگی های سنگ اسلام آباد

سنگ اسلام آباد دارای جذب آب بالا و مقاومت فشاری و سایشی پایینی برخوردار است. سایر ویژگی های این سنگ عبارتند از:

  • رنگ سفید و روشن
  • قیمت مناسب نسبت به سنگ های مشابه
  • یکدست بودن
  • جذب آب بالا
  • مقاومت فشاری کم


کاربرد سنگ اسلام آباد

سنگ های لایم استون بدلیل جذب آب بالا و مقاومت سایشی کمی که دارند مناسب فضاها و اماکنی که تردد و رطوبت زیادی دارند، نیست. البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فن آوری نانو می توان سنگ های لایم استون را با نانو پوشش داد و ضعف آن در برابر جذب آب و جرم پذیری را بر طرف نمود. کاربرد این سنگ در نمای داخلی ساختمان از جمله سنگی مناسب برای پوشش دیواره های پارکینگ، راه پله و راه روها میباشد. لازم به ذکر است این سنگ چنانچه توسط نانو پوشش داده شود مناسب نمای بیرونی ساختمان در مناطق آب و هوایی خشک نیز میباشد.

  • سنگ نمای دیوار راه پله ساختمان
  • سنگ نمای دیوار پارکینگ
  • سنگ نمای دیواره لابی و پاگرد


معدن سنگ اسلام آباد

معدن سنگ لایم استون در استان کرمانشاه واقع گردیده است.

جهت مشاهده و آنالیز سنگ لایم استون کرمانشاه به جدول آنالیز زیر مراجعه نمایید.

در صورت درخواست استعلام قیمت سنگ کرمانشاه فرم زرد رنگ زیر را کلیک نمایید تا درخواست شما برای تولیدکنندگان آن ارسال گردد. و در صورت درخواست مشاهده لیست تولید کنندگان سنگ لایم استون کرمانشاه فرم آبی رنگ زیر را کلیک نمایید تا لیست تولید کنندگان آن را مشاهده نمایید.


سنگ کرمان شاه - سنگ کرمانشاه - لایمستون کرمانشاه - لایمستون کرمان شاه - لایم استون کرمانشاه - لایم استون کرمان شاه - ترامیت - ترامیت کرمانشاه - ترامیت کرمان شاه - قیمت لایمستون کرمانشاه - قیمت لایمستون کرمان شاه - قیمت لایم استون کرمان شاه - قیمت لایم استون کرمانشاه - قیمت سنگ کرمانشاه - لایمستون سفید - لایم استون سفید

تولیدکنندگان شاخص لایم استون کرمانشاه

آنالیز لایم استون کرمانشاه

تخلخلوزنمقاومت سایشیمقاومت فشاریجذب آب
حداقل میزان مطلوبpetty2.52.55000.3
حداکثر میزان مطلوب2.52.8615001.5
لایم استون کرمانشاه1.432.462.88452.08

کاربردهای لایم استون کرمانشاه

stone