فروشتو متحول کن!

فروشتو متحول کن!
1401/04/06 - 17:30

میخوای فروشت را متحول کنی اما نمیدونی از کجا باید شروع کنی؟

دوست داری فروشت بهتر بشه؟ 

و دوست داری موفقیت های بیشتری در کسب و کارت داشته باشی؟

از دانشگاه فارغ اتحصیل شدی اما نمیدونی چه کاری انجام بدی که حس رضایت درونی خودت رو ارضابکنی؟


سلام من فرشید کندری موسس سنگ یاب و مجری دوره های آموزشی SMB در کنار شما خواهم بود تا مسائلی رو پیدا کنیم و بیاموزیم که باعث بشه در کسب و کارمون حال دلمون خوب بشه، بهتر عمل کنیم, بهتر فکر کنیم و در نهایت بهره وری کارمون رو افزایش بدیم. 

همه ما ممکنه تجربه فروش داشته باشیم یا اینکه از اطرافیانمون چیزایی دیده باشیم یا شنیده باشیم. ولی این تجربیات یا کافی نیستند یا غلط و وقتی وارد بازار کار میشیم و کمی رقابت تنگ تر میشه تازه میفهمیم که چه ضعف هایی در رفتار و گفتارمون وجود داره. 


هدف این دوره تبدیل دانش آموختگان و علاقه مندان به فروش تخصصی در حوزه سنگ های ساختمانی به مدیران حرفه ای فروش هست. که به معنای واقعی علم مهندسی فروش را فرا بگیرند. 

در ادامه میخوام در رابطه با سر فصل هایی که در این دوره آموزش داده میشه با هم صحبت کنیم.  

ما در این دوره سرفصلهای کاربردیه خیلی مناسبیو در آموزش میدهیم که با اون ها میتونید فروشتون را متحول کنید. 

مهمترین برنامه و سر فصلی که در این دوره داریم اینه که با هم دیگه یاد میگیریم که چطور برنامه ریزی کنیم ، چه طور هدف گذاری کنیم و چه طور مسیر استراتژیک فروشمون رو بچینیم. 

تو این دوره یاد میگیریم که چطور بازارمون رو شناسایی کنیم، چه طور مشتریان رو در بازار انتخاب کنیم و وچه طور بر دل مشتری نفوذ کنیم. 

مطلبی که در این دوره اضافه میکنیم بر محتویات عملیه خودمون اینه که چه طور با مشتریان مذاکره کنیم ، چه طور مشتریان خودمون رو راضی نگه داریم. 

در رابطه با بحث اداب پوشش صحبت میکنیم. رفتار های بین المللی ما در جلسات به چه صورت باید باشه و مواردی از این دست

مطمئن باشید اطلاعاتی که در این دوره به درد شما میخوره کاملا اماده شده و کاملا در اختیارتون قرار میدیم که اگر اون هارو همراه با ما در طول دوره انجام بدید ،بیاموزید و به کار ببرید، خواهید توانست تاثیر زیادی بر کسب و کار خودتون داشته باشید. 


یکی از سوالاتی که همواره از ما میپرسم اینه که این دوره مناسب چه کسانیه؟

خیلی راحت و خلاصه بهتون میتونم بگم تمامیه دختران و پسران سرزمین کشور که علاقه مند به فروش مخصوصا فروش سنگ ساختمانی هستند می‌توانند در این دوره ها شرکت کنند و محتوای علمی و تجربی خودشون رو به روز کنند .

این دوره برای جوانانی که علاقه مند به ورود به بازار مخصوصا بازار سنگ ایران را دارند بسیار مناسبه چون کشور ایران پتانسیل بسیار بالایی در زمینه منابع و معادن سنگ در دنیا را دارد و میتواند به یک صنعت بزرگ در کشور تبدیل شود و برای تبدیل شدن به یک صنعت بزرگ نیاز به نیروهای تحصیل کرده و آموزش دیده از جمله مدیران فروش حرفه ای دارد. 

جامعه دیگه ای که میتونه از این دوره استفاده کنند نسل جدید از خانواده صنعت سنگ هستند. فرزندانی که ضمن انتقال تجربیات ارزشمند از پدران خود و تلفیق آن با دانش و تکنیک های فروش می‌توانند به افزایش بهره وری میراث خود رونق ببخشند. 

یک خبر ویژه 

ما در این دوره سر فصلی به نام سنگ شناسی داریم که بسیار مهمه چون یک فروشنده حرفه ای باید اشراف کامل به محصولی که میفروشه باید داشته باشه و بتونه مسلط به سوالات مشتریانش پاسخ بده. 

ما در این سرفصل به شناخت کلی سنگ ها و نحوه تمایز اونها صحبت میکنیم همچنین کاربرد سنگ ها آموزش داده میشه و انواع فرآوری هایی که روی سنگ ها انجام میشه به تفصیل صحبت خواهیم کرد و در انتها یک ورکشاپ در یک مجموعه فرآوری سنگ برگزار خواهیم کرد.

بهترین قسمت دوره ، اینه که ما دانش پذیران برتر را جهت استخدام به واحد‌های تولیدی جهت استخدام معرفی خواهیم کرد. و در پایان گواهینامه حضور و گذارندن دوره مدیران فروش حرفه ای سنگ توسط وزارت علوم و تحقیقات اعطا خواهد شد. قطعا با پشت سر گذاشتن مراحل و شرایطی که توی دوره هست در پایان دوره ضمن اخذ این مدرک در جاهای مختلف چه خارج چه داخل ایران برای ارتقاع شغلیه خودتون و در نهایت برای رضایتمندیه خودتون از اون بهره ببرید 

بیاین باهم یه تصمیمی بگیریم از امروز برای رشد خودمون هزینه کنیم . هزینمون چیه زمان ارزشمندی که میزاریم برای بهتر شدن حالمون. بیاین از امروز باهم تصمیم بگیریم قدم اول رو برداریم تا بتونیم تاثیر گذار باشیم اول برای خودمون بعد برای جامعه ای که در اون زندگی میکنیم 

پس بیصبرانه منتظر دیدار شما در دوره هایSMB هستیم ...


دوره‌های آموزشی دیگر

این صفحه را با دیگران به اشتراک بگذارید